Özel Karşıyaka Dental Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği,  Karşıyaka’da Bahriye Üçok Caddesinde hizmet vermektedir.

Polikliniğimizde  tedavi, endodonti, pedodonti, ortodonti, periodontoloji, implant, çene cerrahisi, protez,  panoramik röntgen,diş beyazlatma ve estetik diş hekimliği hizmetleri verilmektedir.

Oral Diagnoz; Ağız içi hastalıklarının -özellikle diş ve çene kemiği gibi sert doku ile ilgili olanların- teşhisinde en büyük yardımcı, dental radyografiler yani diş filmleridir. Diş filmlerinin de en çok kullanılan iki tipi; periapikal (2-3 dişi gösteren, küçük) ve panoramik (tüm alt ve üst dişleri ve çene kemiklerinin tamamını gösteren, büyük) röntgenlerdir. Panoramik röntgen ile dişlerin tamamının görüntülenmesi sağlanır. Dişler ile çevre dokularla beraber tüm üst-alt çene ve çene eklemlerinin incelenmesi sağlanır. İmplantlar, gömülü dişler, küçük kistler..v.b. işlemlerin uygulanabilmesi amacıyla kullanılan bir görüntüleme işlemidir.Ağız içi rahatsızlıklarının nedeninin tespit edilmesinin yanı sıra ileride ortaya çıkabilecek hastalıklar için de ön teşhis işlemleri gerçekleştirilebilir. Erken teşhis ile koruyu ve önleyici tedaviler ile sorunların en aza indirgenmesi amaçlanır.

Endodonti ; Yumuşak diş tabakasında meydana genel hasarlarda; eski uygulamalarda dişler çekilmekteydi. Ancak günümüz teknolojisinde dişlere uygulanan kanal tedavisi ile artık tek çözüm diş çekimi olmaktan çıkmıştır.Endodonti dişlerde bulunan kök kanallarının tedavisi ile uğraşan bir branştır. Dişin mine ve dentin tabakalarının altında ”pulpa” olarak adlandırılan dişin canlılığını sağlayan damar ve sinir paketinin bulunduğu bir bölüm vardır. Dişin kronunda ”pulpa odası” adını alan bu bölüm diş köklerinin sonuna kadar uzanmaktadır. Pulpanın herhangi bir sebeple iltihaplanması durumunda, dişin sinirinin alınarak, kanalların sterilize edilip ardından doldurulması gerekir.Diş hekimliğinde endodonti dişin kök kısmıyla ilgilenen bölümüdür.dişin kök kanal tedavisi yapılması aşamasıdır.

Ortodonti; alt ve üst çeneler ile diş çapraşıklıklarının düzeltilmesi ile uğraşan bir diş hekimliği branşıdır.

İmplant , çeşitli nedenlerle kaybedilen dişlerin yerine onların fonksiyon ve estetiğini tekrar sağlamak amacıyla çene kemiğine yerleştirilen yapay diş kökleridir. Günümüzde doğal dişlerin en iyi alternatiflerinden biridir. Diş eksiklikleri, doğal dişlere bağlı köprü protezleri veya çıkarılıp takılan hareketli protezler gibi klasik yöntemler ile tamamlandığı gibi implant destekli protezlerle de yapılabilir.