Özel Karşıyaka Dental Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği olarak bir süredir uygulamakta olduğumuz diş hekiminize danışın formuna ve online iletişim formuna diş tedavi ve diğer konularla ilgili en fazla gelen talepler aşağıda listelenmiştir. Websitemizdeki sıkça sorulan sorular bölümünde ve ağız ve diş sağlığı bilgilendirme bölümünde uygun olan sorularla ilgili bilgiler ve cevaplar paylaşılmıştır.

Aşağıdaki formu doldurmanız durumunda, diş hekimlerimiz çalışma saatleri içerisinde uygun olan soruları cevaplamaktadır.

Size nasıl ulaşmamızı istersiniz?

Site içerisinde bulunan bilgiler destek sağlamak ve bilgilendirmek içindir. Bu bilgiler diş hekiminin hastasını tıbbi amaçla muayene etmesi, tanı ve teşhis koyması yerine geçmez. Bu bilgiler hastalıkların tanı ve tedavisinde kullanılmamalıdır.

Karşıyaka Dental (Özel Karşıyaka Dental Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği) İzmir Karşıyaka’da Doç. Dr. Bahriye Üçok Bulvarı’ndaki diş polikliniklerinde ortodonti, implant, protez uygulamaları, diş beyazlatma, diş dolgusu, diş röntgen, lazerle diş beyazlatma, diş eti çekilmesi, diş eti hastalıkları tedavisi, yirmi (20) yaş 20’lik diş çekimi, diş tedavi, diş ağrısı, ağrılı diş çekilmesi, diş dolgusu, panoramik diş röntgeni, protez diş, kanal tedavisi, diş temizleme, çocuk diş hekimliği (pedodonti) hizmetleri vermektedir. Kliniğimiz İzmir’in Karşıyaka ilçesinde Bahriye Üçok Caddesi üzerinde yer almaktadır. Polikliniğimiz İZBAN Karşıyaka İstasyonu’na ve Karşıyaka Çarşı’ya yürüme mesafesindedir. Özel Karşıyaka Dental Diş Polikliniği Diş hekimleri bebek diş doktoru & çocuk diş hekimliği, diş eti hastalıkları uzmanı, çene cerrahisi, ortodonti gibi farklı branşlarda uzmanlaşmıştır.

Aşağıda daha önce online iletişim formu kanalıyla iletilmiş, en fazla merak edilen soruların başlıcaları otomatik olarak listelenmektedir. Ayrıca websitemizin sıkça sorulan sorular bölümünde başlıca sorular için verilmiş cevaplar yer almaktadır:

Diş dolgusunda kullanılan malzeme nasıl seçilir? Diş dolgusu malzemeleri,ve diş dolgu maddelerinin kalitesi nasıl anlaşılır? Diş teli takılması ve diş telleriyle dişlerin düzeltilmesi nasıl olmaktadır? Diş eti ameliyatı sonrası tedavi süreçleri nasıl ilerlemektedir? Gömülü diş ameliyatı nasıl olmaktadır? Hamilelerde diş eti iltihabı tedavisi nasıl uygulanmaktadır? Bebek ve çocuk diş sağlığı için dikkat edilmesi gereken hususlar nelerdir? Diş beyazlatma işlemleri nasıl yapılmaktadır? İzmir Karşıyaka’daki implant merkezleri, diş tedavi, lazer yöntemiyle diş beyazlatma tedavileri, ve Karşıyaka’da acil diş tedavi merkezleri nerelerdedir?
    Diş nasıl doğru fırçalanır? Diş telleri dişi nasıl düzeltir? Diş temizliği ve küretaj işleminin faydaları nelerdir? Dişe en iyi dolgu nasıl yapılır? Dişte kullanılan dolgu malzemesinin önemi nedir? Diş arası boşluklar nasıl doldurulur? Diş ayrıklığı tedavisi nasıl yapılır? Diş beyazlatma seansları ne kadar surer? Diş çekiminden korkmamak için tavsiyeler ve öneriler nelerdir? Diş dolgu maddeleri ve dolgu çeşitleri nelerdir, dolgu fiyatları neye göre değişmektedir? Diş dolgu malzemeleri içinde en sağlıklı olan hangisidir? Kaliteli diş dolgusu nasıl anlaşılır? Diş etinde kapanmayan iltihap nedeni ne olabilir? Diş etinde yara ve kanama varsa ne yapmak lazım? Başlıca diş hastalıkları nelerdir?
    Periodontoloji tedavisinden sonra ne zaman sigara içilebilir? Panaromik röntgen nedir, nasıl çekilir? Porselen diş ve protez diş arasındaki farklar nelerdir? Ağız ve diş poliklinikleri ve merkezlerinin SGK ile anlaşmaları bulunuyor mu? Süt dişlerinin çekimi nasıl olmaktadır? Zirkonyum kaplama nedir ve kimlere uygulanır? Bebek ve çocuklara önerilen diş macunları hangileridir? 20’lik yaş dişlerinde diş tumor belirtileri nelerdir? 7 yaşa kadar ve 7 yaş üstü çocuklarda diş bakımı nasıl olmalıdır? Amalgam dolgu ve kompozit dolgu arasındaki farklar nelerdir? Asitli içecekler çürük dişe zarar verir mi? bayıltarak diş tedavisi ve diş çekimi öneriliyor mu? Beyaz dolgu ve gümüş dolgu arasındaki farklar nelerdir? Diş gıcırdatmasının sebepleri nelerdir?
    Bleaching nedir? Bruksizm tedavisi nasıl yapılıyor? Civa dolgu temizleme nasıl yapılıyor? Diş macunlarındaki florür çocuklar için zararlı mıdır? Çürük olmayan diş etlerinde şişme ve kızarıklık durumunda ne yapmak gerekir? Çapraşık dişlerin tedavisi için ne öneriliyor? Çiğneyici dişlerdeki siyahlaşma ve siyah lekeler nasıl tedavi ediliyor? Çocukların diş tedavilerinde çocuk diş hekimi olması mı gerekiyor? Çocuk ortodonti tedavileri için bebek ve çocuklarda uzmanlaşmış ortodonti branşı bulunuyor mu? Çürük başlangıcında florür tedavisi nedir? Diş dolgu çeşitleri nelerdir? Diş dolgu malzemeleri nelerdir? Diş dolgusu ne kadar uzun ömürlüdür? En sağlıklı diş dolgu malzemesi hangisidir? Diş eti kanamaları neden olur? diş tedavi yöntemleri hakkında bildi, Diş etinde çıkan sürekli yaraların tedavisi nasıl olur?
    Diş etlerinde kırmızılık olursa ne yapmak gerekir? diş lezyonundan nasıl kurtulunur? implant tedavisi nasıl yapılmaktadır? Diş kliniği kriterleri nelerdir? Diş muayenesi ve danışması nasıl gerçekleşmektedir? Zirkonyum kaplama nedir? Dolgu ve kanal tedavisi işlemleri için diş röntgen çekimi gerekli midir? Diş teli dişi ne kadar sürede düzeltir? Diş teli takılması fiyatı neye göre belirlenir? Diş temizletme tedavisi nasıl yapılmaktadır? Diş yapımında köprü ve vidalama ne anlama gelmektedir? Dişeti protezi nasıl yapılır? Dişte cep tedavisi çekimi ne demektir? Dolgu türleri ve dolgu malzemeleri nelerdir? En iyi dental kompozit hangisidir? En kaliteli ve en sağlam diş dolgu malzemesi hangisidir? En uzun ömürlü ve en sağlıklı diş dolgusu nasıl belirlenir? Estetik dolgu maddelerinin en kalitelisi hangisidir? Florsüz diş macunu kullanımı sağlıklı mıdır?
    Gazlı içecekler dolguya zarar verir mi? genel anestezi ile diş tedavisi yapılır mı? Hamilelerde kavitron kullanımı ve diş kuretajı nasıl olur? İmplant diş sağlıklı mıdır? Implant nedir? Implant fiyatları neye göre belirlenir? İzmir’de çocuk diş hekimliği alanında uzmanlaşmış poliklinikler bulunuyor mu? Diş beyazlatma ve temizleme aynı işlem midir? Diş teli tedavisine nasıl karar verilir? Kanal tedavisinde riskler nelerdir? SGK Ağız ve Diş hastanelerindeki ve merkezlerdeki tedavileri karşılıyor mu? Diş hastaneleri ve özel diş poliklinikleri arasındaki farklar nelerdir? Kanal tedavisi ücretleri neye göre değişmektedir?
    İzmir’deki ortodonti tedavileri, İzmir Karşıyaka’daki diş tedavi merkezleri, ortodontistler, ortodontik tedavi ne zaman etkisini gösterir? Ortodonti tedavisi fiyatları neye göre belirlenir? En iyi ve kaliteli, sağlıklı ortodonti malzemeleri nasıl anlaşılır? OPG röntgen fiyatları hangi aralıktadır? İzmir Karşıyaka’da nöbetçi diş poliklinikleri nasıl bulunur? Köprü diş ne demektir? Köpek dişlerindeki çarpıklık tedavisi nasıl olmaktadır? Kompozit ve kompomer dolgu farkı nedir? Karşıyaka ve Bostanlı’da çocuklara özel diş hekimi ve poliklinik bulunuyor mu? Lamine diş öneriyor musunuz? Diş estetiği nedir? En iyi ve en ucuz diş beyazlatma yöntemi hangisidir? İlk muayenede ücret alınıyor mu? Diş muayenelerinin ücretsiz olduğunu duydum, bilgi verebilir misiniz?
    İzmir’de Karşıyaka’daki pedodonti uzmanları, periodontoloji nedir? Endodonti ve ortodonti nedir? İzmir Karşıyaka’da diş dolgusu, diş çekimi, kanal tedavisi ve çocuk diş hekimi, diş beyazlatma yöntemleri nelerdir? Gazlı içecekler dolguya zarar verir mi? Estetik dolgu malzemelerinin en ucuzu ya da en kalitelisi nasıl belli olur? En çok tavsiye edilen dolgu çeşidi hangisidir? Diş vidalama tedavisi sağlıklı mıdır? Diş polikliniklerinde hasta hekim ilişkisi, etik kurallar ve hijyen standartları nelerdir? SSK anlaşmalı ne demektir? Ağız ve diş sağlığında özel polikliniklerle SSK anlaşması yapılabilir mi?
    Lazerle diş tedavisi nasıl uygulanmaktadır? Krom zirkonyum diş nasıl yapılır? Zirkonyum’un yaş aralığı bulunuyor mu? Zirkonyum porselen kaplama fiyatları neye göre belirlenmektedir? Zirkonyum kaplama kimlere uygulanmaktadır? Yirmilik diş çekim işlemi nasıl yapılmaktadır? Yaşlılarda ağız ve diş sağlığı bakımı nasıl olmaktadır? Yapay diş taktırma öneriliyor mu? İzmir’deki ortodonti merkezleri, diş vidalama tedavisi, Uyurken dişleri sıkmak ve uyurken ağız kuruluğunun nedeni ne olabilir? Takma diş ne ile yapıştırılır? SGK özel diş hastaneleri, ağız ve diş sağlığı merkezleri ve ağız ve diş sağlığı poliklinikleri ile anlaşmalı mı? Sgk anlaşmalı diş polikliniği var mı? İzmir’de Periodontoloji tedavisi yapan poliklinikler, İzmir Karşıyaka’da pazar günleri açık acil diş poliklinikleri, İzmir’de Karşıyaka’daki panoramik tam çene röntgeni çekimi yapan poliklinikler, çocuklarda süt dişinin düşmesi durumunda ne yapmak gerekir?
    Küçük azı dişimde ağrı var, antibiyotik kullanmak işe yarar mı? Ağız yapım küçük olduğundan dişlerim sığmayıp üst üste çıktılar, diş teli ve protez arasında kararsızım. Diş tedavi için önerileriniz. Dişlerimde 4 çürük bulunuyor, kanal tedavisi olan dişim çok sızlıyor ve soğuk birşeyler içemiyorum, diş sızlamasında ne yapmam gerekir? diş beyazlatmada hangi sistem kullanılıyor? Diş beyazlatma tek seansta çözülebilir mi ve seans maliyetleri ve ücretleri ne kadar? Alt çenem boş diş nedeni ile sarkma yaptı, implant diş çözüm olabilir mi? Diş etlerimde çekilme var ne yapmam gerekir? Ön dişlerim ayrık, diş teli takmak istemiyorum, başka ne gibi tedaviler önerirsiniz? Dişim ile ilgili ağrı çekmekteyim, gece başlayan ağrılarım durmuyor, ne yapmam lazım?
    Çektirdiğim 20lik dişler çok ağrılı oldu, lokal anestezi ile tedavi süreci uygun mudur? SGK ve Bağ-kur diş tedavi ve operasyon ücretlerini karşılıyor mu? Dişlerimde kaplama var, kaplama olduğunda tel takılabilir mi? implant tedavisi hakkında detaylı bilgi alabilir miyim? Ön dişlerimin arasının açık olması ve gömü dişimin bulunmasından dolayı ortodonti tedavisi öneriliyor. Bu tedavi ücretleri, taksitlendirmesi ve anlaşmalı kurum tarifesi nasıl belirleniyor? Ortodonti tedavisi yaklaşık ne kadar sürmektedir? Diş eti çekilmesi sorunu ve dişlerin renginden çay ve kahveden dolayı lekeler bulunuyor. Beyazlatmak için ne yapmam gerekir? Şeffaf tel kullanımı ve çene operasyonu hakkında bilgi alabilir miyim? Kan sulandırıcı kullananların diş tedavileri nasıl yapılıyor? Diş beyazlatma metodları hakkında ve fiyatları hakkında bilgi alabilir miyim? İnvisalign yöntemiyle diş eğriliği tedavisi nedir? Öndeki ayrık dişlerimin birleştirilmesi ve beyazlatılması için ne yapmam gerekiyor? 20’lik dişimde oluşan apse ile ilgili İzmir Karşıyaka’daki acil tedavi yerleri neresidir? Diş taşı temizliği fiyat aralıkları nasıl belirleniyor? Sosyal güvencesi olmayanların diş tedavileri nasıl yapılıyor? Diş hekimi fobisi nasıl engellenebilir? İzmir’in Karşıyaka ilçesindeki Diş tedavi poliklinikleri